wtorek, 29 stycznia 2013

Zrobiłam to ! jaka rama :D

Nie wiem jak to będzie. Czy odpowie czy wyśmieje, ale raz się żyję. A co tam... nie znamy się ? To nic. Po to jest żeby się poznać. i  najwyżej może sobie się pośmiać, ale co mi szkodziło. Lekki  nerw na początku, ale jest. Tylko niech wejdzie i zobaczy... znając życie to będzie za tydzień albo może zauważyć wcześniej i nic nie odp. trudno wtedy tak będzie musiało być. -.-'
Jak ja teraz będę chodziła i się chowała żeby tylko mnie nie zauważono. Będzie śmiesznie. :> nie będę sama
__
Ten tydzień totalnie zakręcony 'nauką'. taa pewnie. Gdybym na cokolwiek się nauczyła...
Zobaczymy jutro co będzie .
Matma - odda spr. pewnie bania, bo to było trudne...
J.polski - spr z odrodzenia.
angielski - tabela z czasowników.
Meega się cieszę nie ma co. Dlaczego ta zima działa na ludzi negatywnie. Też mam czasem chwile załamki, ale LUDZIE ! bez przesady. '' Nie chce mi się; Mam dość; Chcę zasnąć i się nie obudzić''
Dobra spoko.. też to czasem przechodzę, ale nie od tego jest blog żeby narzekać na swoje życie. Nawet jeśli jest źle to trzeba to brać na wesoło. Załóżcie sobie pamiętnik kurde i piszcie to gdzieś gdzie nikt nie będzie na to patrzył. Ja przynajmniej nie wypisuje szczegółów. ( i tak tego te osoby nie przeczytają- pozdro) Zrobiłam coś głupiego i pewnie powinnam się denerwować, ale mam to w ***** . Nie wiem czy to głupie czy nie. Raczej trochę zabawne . Okaże się. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz