wtorek, 23 października 2012

Blog a pamiętnik.

Usunęłam wszystkie posty i nikt nie czyta już tego. W sumie nie zależy mi na komentarzach. Zaczęłam prowadzić pamiętnik . Nie piszę codziennie tylko raz na jakiś czas. Kiedyś usiądę i przeczytam co i kiedy się działo. Nie wiem po co mi blog. miałam kompletnie zaprzestać. Jednak nie raz mam ochotę na napisanie, bo to dobra metoda na 'wyrzucenie' z siebie wszystkiego co 'siedzi' gdzieś we mnie. Nikomu nie mówię o nie których rzeczach, a jak powiem to nie tej osobie i jest źle. Po długim czasie wiem co powinnam zachować dla siebie . Ludzie są fałszywi i przekonywałam się o tym nie raz, a i tak byłam za nimi murem. Nie rozumiem siebie. (?) Koniec z tym. Jestem ostrożniejsza i bardziej szczera. Chociaż zawsze mówiłam za dużo i to co myślę na dany temat, ale tym bardziej jest to lepsze. Wolę szczerość niż kłamstwo.

<33
___
Jest dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz