wtorek, 4 grudnia 2012

znajomi. kiedyś i dziś.

Przemyślałam sobie dobrze wszystko i wrócę na bloga. Ciężko będzie ponownie 'powstać', bo już dawno straciłam kontakt z poznanymi ludźmi, a oni pousuwali blogi. ( nie wszyscy )
U mnie się dużo pozmieniało. Szczególnie znajomi i to jaki mam kontakt z ludźmi i jak łatwo mi to przychodzi. Nie pomyślałbym kiedyś że mogę się tak zmienić - pozytywnie. Niestety znajomości zwłaszcza z gimnazjum w większości  się pourywały. Kontakt mam z jedną koleżanką, która jest już w innym mieście, ale łączy nas nasza pasja . siatkówka <3 z moją przyjaciółką z gima już w ogóle nie rozmawiam. Nie wiem dlaczego, ale ona podjęła bardzo złą decyzje dawno temu i m.in. to jest powód. Jednak nie jestem z nią pokłócona. Chcę się z nią spotkać i opowiedzieć jej wszystko. ;)
Inna koleżanka z klasy skończyła jak skończyła. Narkotyki zrobiły swoje i szkoda mi jej, bo nie była zła. Tylko udawała że jest taka groźna, a wszystko 'siedziało' w niej. O innych dziewczynach nie chce mówić, bo szkoda.. Dodam że mojej byłej przyjaciółce ( nie tej powyżej ) wróżyłam taką przyszłość i kompletnie spada na dno . -.-
Dzisiaj się cieszę że trafiłam na takich ludzi jak mam teraz <3
Także dzisiaj o taka notatka. ;> Jutro nie mam ang. ale muszę jakieś przemówienie na polski wykuć i matmę odrobić ;)
pa :*

1 komentarz: