środa, 5 grudnia 2012

sovia.

Miałam piękny sen : Po jakims meczu siatkarzy poszłam ich spotkać i załapać autograf. Było tam pełno dziewczyn i myślałam że się nie dopcham, ale weszłam do jakiejś piwnicy (?) i spotkałam Kubiaka. Dał mi autograf i pozwolił czekać na innych . haha Nie wiem co oznaczała piwnica, ale niektóre momenty moich snów są bardzi nie zrozumiałe. xd
a potem Zibi dał mi mój wymarzony autograf . ;D hah
Tak bardzo bym chciała żeby to było prawdziwe... Niestety nie udało mi się zebrać autografu na meczu, ale moja wiadomość do Igły przy autobusie... haha o bosssz

Tyle meczy ligowych, a ja jak zwykle ze swojego zad*pia nie pojadę, bo gdzie by nie było to i tak za daleko.
 haha jaki pojazd ;D 
Resovia mój mistrz <3
__

DLA TYCH KTÓRYCH SIATKÓWKA NIE INTERESUJE :

Dzisiaj dosyć fajny dzień w szkole ;) Jutro tylko 4 lekcje <3 I love it !
Odebrałam jakieś wyniki badania grupy krwi i mam 0RH+  . yay ! Z tego co wiem to po mojej mamie i babci mam tą grupę. Byłam ciekawa, bo może kiedyś się przyda taka informacja. Jakiś wypadek (nie daj boże) czy coś . Jutro mikołajki i czapki trzeba przynieść, ale moja to bardziej jak dla krasnala niż mikołaja, ale okey . ;D

chyba zrobię coś takiego. ;*


8 komentarzy:

  1. jakie słodkie ciastka! ;> Zapraszam na mikołajkowe rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciacha. :D
    A siatka w sumie jest nawet fajna. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie mam snów z siatkarzami w roli głównej, a szkoda :P
    hah ten obrazek z Rezende mnie rozwalił !!
    zapraszamy na mecz do Rzeszowa !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhaa i oczywiście obserwuje, bo SIATKÓWKA !! <3
      pozdrawiam

      Usuń
    2. a dziękuje :3 kiedyś skorzystam z zaproszenia. ale jeszcze nie wiem kiedy... ;c
      ;)

      Usuń
  4. ja mam autografy resoviaków i skry ^^

    OdpowiedzUsuń