czwartek, 13 grudnia 2012

Hey, już mamy koniec tygodnia i nie miałam jak sie odezwać, bo u mnie w sql już koniec półrocza i oceny. Fajnie że się dowiedziałam tydzień przed wystawieniem że mam jakaś banie z biologii i musiałam szybko ją poprawić. Wczoraj z kolegą poszłam, a tam tłumy ludzi  z innych klas. spooko. Po 4 lekcjach poszłam się dowiedzić czy zaliczyłam i mam 3- . a już się cykałam :D
__
Muszę uważać na to co komu mówię, bo widzę że się nie da trochę zachować tajemnicy. W sumie to mnie powinni oskarżyć że coś powiedziałam, ale to moja przyjaciółka i jak ktoś ją obraża to chyba muszę jej o tym powiedzieć. Zresztą to tylko jedna rzecz jaką powiedziałam i nie ma gadania. :D

W sobotę spowiedź, ale przez ten tydzień nagrzeszę, więc pewnie nie pójdę do komunii na święta :D postaram się, a po spow.... PARANIENORMALNI <3 Jak ja ich kocham... miła niespodzianka od rodziców na święta :)
A już w niedziele mecz SKRA BEŁCHATÓW vs POLSKA REPREZENTACJA   ! Zibi, Igła, Ziomek, Winiar i reszta rozwalą system <3
znalezione w otchłani facebooka.

4 komentarze:

  1. Moja koleżanka normalnie przeżywa każdy mecz. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah , :odchłań facebook'a ! : D Obserwuje ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Mecz zapowiada się świetnie, mam nadzieję, że uda mi się wstawić relację na bloga :) Żygadło pisał ostatnio na fb, że nie da rady przyjechać, chociaż bardzo żaluje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam osoby, które lubią mecze - ja po 5 minutach mam dość :)

    OdpowiedzUsuń