sobota, 22 grudnia 2012

Dawać mi dowód !

Mam kupione bilety do Irlandii dzisiaj i w tym samym momencie orientuje się że mój paszport kończy się 4 stycznia. Tydzień przed wylotem . ZAJEBIŚCIE ! -.-

W piątek wigilia klasowa! Dostałam świetne życzenia przy opłatku od P. i G. o takim jednym czymś o czym wiedzą tylko one. ahh ! <3 i od K. 'Życzę Ci żebyś spotkała tych swoich kochanych siatkarzy.' Dziękuję <3 To było meega ! ;*'Nie ma co się denerwować idę w poniedziałek do urzędu i mam 2.5 tygodnia na dowód tymczasowy żeby mi wysłali . Pozabijam jak mi nie przyślecie ! 
Wesołych Świąt. Przepraszam że tak chaotycznie ; )


robione z kamerki int.
Moi <3 

6 komentarzy:

  1. Jejku ale historia z tym paszportem, nie wiadomo czy dasz radę wyrobić co nie ? :< Widzę, że kolejna maniaczka siatkówki, ja też ją uwielbiam :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pokoje przystrojone w lampki :)
    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń