środa, 6 lutego 2013

No hey. Nie wiem jak Wy, ale ja się mega cieszę że jutro jest tłusty czwartek. Jeju jak się będę objadała. Mama zamówiła 30 pączków do domu. W szkole zamówiliśmy dla klasy na sprzedaż w szkole i kase wydamy na zrobieni ogniska, a to co się nie sprzeda zjemy. Jakieś faworki mama zrobi. MNIAM ! :3
Miałam się odchudzać. no może nie odchudzać, ale zdrowiej odżywiać, bo chciałabym mieć wyrzeźbiony brzuch, a same ćwiczenia nic nie zmienią skoro nie ma odpowiedniej diety. Zobaczymy jak to będzie, bo i tak  fast foody będą, ale może tak raz na miesiąc ?
Zaraz idę spać. Wczoraj poszłam spać i wgl ciągle śpie. Szkoła męczy, ale jest fajnie :)

Wiz Khalimfa - zarażona nim od Pawła.
yooo.

4 komentarze:

  1. Ja się dwoma zapcham i pewnie będę miała już dość. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Ja dopiero zaczynam prowadzić bloga. Chcę aby był o modzi i moich zainteresowaniach. Zapraszam do mnie. Obserwuję i liczę na rewanż! ;)

    OdpowiedzUsuń